Tuesday, May 20, 2008

Disini Bermula....

wakakakakak...tak sangka plak aku dah terlibat ngan blog..but anyways, teknologi telah membuatkan kita berfikiran lebih kreatif dan innovasi...so peluang yang terhidang baik lah diambil dengan pemikiran yg positif.....huhuh apa aku merepek ni.. By the way...ini baru permulaan bagi aku melibatkan diri dlm blog ni..still by lagi ilmu yg perlu aku pelajari dr otai2 yg dah lama bertapak dlm blog..hope u all sudi memberi tunjuk ajar n comment yg membina....adios amigos..

4 comments:

acha supiriato said...

wahhhh...encem la u ni...le acha knalan x?

acha supiriato said...

i pn bru lg dlm blog...nnti u da tere u aja la i taw...hehhe

susanti suparjo said...

waduh2...ensem bangat bapak ni...bisa bikin hati gue luluh!!ok la pak..gue ade keja ni...majikan gue bapak alfian mau bikin kerjanya...salam chenta dari sebarang...ngeh2!!

anayuzie said...

eh..eh..anak sapa la nie...cute..sweet...huhuhuhu

lain kali leh hang out same lg...