Monday, June 9, 2008

DJ@Kenduri

Eeemmmmm....sedapnya...mcm ni baru ada rasa..selera kampung..jarang sekali kita pi makan kenduri ada ulam2man..kerang rebus...asik2 kari daging..kari ayam...sesekali nak gak ubah selera kan bez..so kali ni kat kg aku..di umah Pak Din...Tradisi menu tu berubah la cikit..., meriah tul khemah yg menyediakan masakan kampung tu...tapi masakan daging n ayam pun ader gak disediakan....so tetamu bleh lah buat pilihan sendiri....rugi tau sapa yg tak datang....huhuh, rata-rata memuji la ngan menu yang disediakan. emm..arini aku jadi sebagai DJ kenduri kawin kat kg.aku....so bermula satu episod baru sebagai DJ plak...wakakak..emm meriah tul kenduri kat umah 'PakDin' macam2 yang aku celoteh..ader yg tersenyum ada yg ketawa dengar usikan aku ...hehe.

1 comment:

anayuzie said...

emm lps ni bole la tukar profesion jd DJ radio plak huhuhu