Saturday, July 12, 2008

Nasi Kandar Ganja

emmm..lama gak rasanya aku tak memblog ni...sekali lagi takde idea, maybe duk asik belajar adobe photoshop kot..so aku pun takde masa nak pk pasal blog...emmm arini dtg ckit idea nak memblog..aku xnak la blog aku ni jadi usang.....so dimulakan citer.. ni pasal nasik kandar ganja kedai ni rasanya famous gak kat area bandar ipoh...lama gak aku nak pi kat kedai ni..2-3 kali aku pi ipoh ngan incharge aku tak dpt la jumpa cari....so semalam aku berpeluang la mengunjungi kedai nasikandar ni.....mmg ramai org ..beratur panjang gak org untuk menunggu giliran ambil nasi kandar ganja tu....aku pun turut sama....apa yg bes ek...masa aku duduk di kl dulu ..ada gak nasi ayam ganja..beratur panjang gak org memebelinya.....emmmmm..hebat penanggan ganja ni ek...huhuhuh......

No comments: