Friday, February 12, 2010

Ermmmm..wangian untuk lelaki, dah lama aku tak memilik wangian ni,dulu2 masa zaman ekonomi stabil aku pakai gak la wangian dari BodyShop ni...lepas pada tu ..dah tak pakai2...sebab nak beli al maklum la..harga bleh tahan. Jadi skrg ni bila ada belen2 cikit tu aku mula berani2kan diri...ermm mmg best bau dia..rasa segar jer..teringat masa aku pakai benda2 ni semua...huhu..kenangan di Pantai timur. So anyway bukan aku nak berlagak ke apa ke ... juz nak share kekadang sesuatu benda tu bila kita ulangi kembali sure ader kenangan terindah kan..dari segi bau ke, pakai ke , lagu2 ke...sure angpa pun ada kenangan mcm tu..apa2 pun setiap detik yang ditinggalkan tu akan menjadi kenangan dalam hidup kita buat masa kini sebelum kita di persinggahan terakhir...emm ade storie pasni..pasal persinggahan terakhir..tngguuuu.

No comments: